Huis verkopen? Wij komen graag langs voor een vrijblijvend gesprek!

 

Orde in de chaos
EPA-label, energie-index, meetrapport, foto’s, WOZ, kosten koper, vrij op naam, bedenktijd, kadaster, eigendomsbewijs, erfdienstbaarheden, ontbindende voorwaarden, onder bod, vragenlijsten, roerende zaken, informatieplicht……

Stuk voor stuk vertrouwde termen voor een makelaar, voor een verkoper echter vaak erg veel informatie tegelijk om te verwerken. HJPost Makelaars zet graag de zaken voor u op een rij: van een perfecte start van de verkoopplannen van de woning, naar het optimale verkoopresultaat!


Kennis maken of hebben wij al eerder kennis gemaakt?
Nodig ons uit voor een oriënterend gesprek over de mogelijkheden van de verkoop van de woning – uiteraard geheel kosteloos en vrijblijvend. Tijdens dit gesprek maakt u kennis met de makelaar, kunt u uw verkoopwensen kenbaar maken, worden al uw vragen beantwoord en stellen we samen een plan van aanpak op.
Alles wat is besproken zal vervolgens worden vastgelegd in een uitgebreide offerte, zodat u dit op uw gemak kunt nalezen.


Presentatie van uw woning
Wij zorgen voor een volledige en uitgebreide presentie van uw woning. Denk daarbij aan het maken van foto’s door een professionele fotograaf en het laten opstellen van plattegronden, een meetcertificaat en EPA-label door een gecertificeerd meetbureau. Via uw persoonlijke online dossier kunt u alle documenten zelf aanleveren en – indien reeds aanwezig – inzien.
Uw woning zal vervolgens worden geplaatst op Funda, onze eigen website en op onze Facebookpagina. Daarnaast zal uw woning in onze raamdisplays worden gepresenteerd.

Bezichtigingen en onderhandelen
Indien er aanvragen voor bezichtigingen bij ons binnenkomen stellen wij u hiervan telefonisch op de hoogte. De bezichtigingsafspraken komen automatisch ook in uw online dossier te staan, zodat u ten alle tijden een duidelijk overzicht heeft van de ingeplande afspraken.
Wanneer een potentiële koper zich bij ons meldt begeleiden wij de onderhandelingen. In overleg met u zorgen wij dat uw woning voor de beste prijs en met de meest optimale voorwaarden wordt verkocht.


Verkoop en nazorg
Komt u tot een overeenstemming met de tegenpartij dan zorgen wij voor het opstellen van de koopovereenkomst, de ondertekening en het infomeren van de notaris.
Voor de levering zullen wij met beide partijen een inspectieronde door de woning doen waarbij de meterstanden worden opgenomen. Wij gaan vervolgens met u mee naar de notaris en zorgen ervoor dat de overdracht soepel verloopt.
Heeft u naderhand nog vragen dan staan wij voor u klaar; u kunt ons altijd bellen of mailen. Overweegt u om een woning aan te kopen dan helpen wij u uiteraard ook graag bij de
aankoop!